.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آقای استاندار جلوی عزل نیروهای بسیجی را بگیرید
جناب استاندار سوالم از حضر تعالی به عنوان یک نیروی بسیجی که از متولیان دولت مهرورز در استان می باشید این است آیا می شود در دولتی که داعیه حمایت از نیروهای بسیجی و ارزشی را سرلوحه خدمات خویش قرار داده ،کارگزاران دست به قلع ...

نامه یک فرهنگی بسیجی و جانباز به استاندار مازندران

بسم ا.. الرحمن الرحیم
محضر استاندار محترم بسیجی جناب آقای مهندس شفقت

سلام علیکم

با احترام و عرض ادب با استحضار می رساند اینجانب سید تقی طالبی سنگ دهی ، فرهنگی با بیست و هشت و اندی سابقه خدمت در شهر های مختلف استان ( بخصوص مناطق محروم سواد کوه و دودانگه ) مفتخرم به بیش از پانزده ماه حضور داوطلبانه در جبهه های جنوب و غرب کشور ( لشکر 25 کربلا و تیپ 58 مالک اشتر ) و از جانبازان جنگ تحمیلی نیز می باشم و در زمان هایی که در پشت جبهه بودم با واحد پشتیبانی تیپ 58 مالک اشتر همکاری داشته و در طول 28 سال پش از انقلاب در نهاد های مختلف انجمن اسلامی و بسیج ( به عنوان مسئول یا عضو شوراء) خدمت نموده و هم اکنون نیز عضو شورای پایگاه مقاومت شهید مجتهدی آموزش و پرورش نیز می باشم . اینک 8سال و اندی به عنوان کارشناس آموزش های فنی و حرفه ای در سازمان آموزش و پرورش استان خدمت نمودم منتها در تاریخ 30/9/85 آقای فاضلی رئیس سازمان آموزش و پرورش استان بدون هیچ دلیلی ابلاغ جانب را لغو نموده است
،جناب استاندار سوالم از حضر تعالی به عنوان یک نیروی بسیجی که از متولیان دولت مهرورز در استان می باشید این است آیا می شود در دولتی که داعیه حمایت از نیروهای بسیجی و ارزشی را سرلوحه خدمات خویش قرار داده کارگزاران دست به قلع و قمع نیرو های بسیجی و جانبازان و خانواده های شهدا بزنند آنهم کارگزارانی که در زمان جنگ دستی دور بر آتش داشتند و منتظر ماندند تا میراث خوار جانبازان و ایثار گران باشند آیا این است حق دفاع از میهن اسلامی ، آیا این است دفاع از ارزشها که آن را سرلوحه گفتارمان قرار دادیم .
جناب استاندار آیا تاکنون مقایسه ای بین نیروهای عزل شده و نیرو های نصب شده در آموزش و پرورش استان داشته اید اگر داشته باشید مطمئنا به صدق گفتار این جانب پی خواهید برد .
برادر بزرگوار جناب آقای استاندار حضر تعالی به عنوان یک بسیجی بهتز از هر کسی مستحضرید که خون دادن در زمان جنگ و خون دل خوردن زمان صلح از آن بسیجیان واقعی است .
جناب آقای استاندار اینجانب به عنوان یک بسیجی معتقدم که بسیجی باید وسط میدان باشد ، بسیجی باید با حضور خویش در کلیه صحنه ها فرصت هنر نمایی را از دشمن بگیرد اما وسط میدان بودن بسیجیان نباید به منزله پلکان ترقی عده ای به بهای له نمودن بسیجیان تلقی گردد و نباید از حضور همراه با سکوت جهت رسیدن به امیال نفسانی افرادی سود جو استفاده گردد نباید به بهانه اصول گرایی در پشت شعار مقدس اصول گرایی پنهان شده و تمامی اصول انقلاب و اسلام را زیر پا گذاشت جناب آقای استاندار اینجانب به عنوان یک عضو کوچک خانواده بسیجیان از حضر تعالی انتظار دارم با دستور ویژه از عزل نیروهای بسیجی باقیمانده در سازمان آموزش و پرورش جلوگیری و نسبت به احقاق حقوق نیرو های بسیجی عزل شده به خصوص جانبازان ( با عنایت به اولویت در ابقاء پست قبلی ) اقدام لازم مبذول فرمایید امید است این اقدام حضر تعالی عیدی آن بزرگوا ر به بسیجیان و جانبازان در آستانه عید غدیر خم باشد .
علی من التبع الهدی – سید تقی طالبی


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

صفري 23 دي 1385
اين آقا كه اينطور با سوز و گداز از جابجائي خود ناراحتند همان عريز برادري هستند كه صرفا بدليل مسائل خطي پس از دوم خرداد از مدرسه راهنمائي جايگزين يك نفر كارشناس فني و حرفه‌اي شدند. ضمناً ايشان از فرماندهان اجرائي اين شعار بودند كه هر كس پيام دوم خرداد را درك نكرده باشد حق ندارد در اداره باشد و با هدايت امثال ايشان حتي خدمتگزاران مدارس هم تبعيد ميشدند.اما امروز كه دست روزگار خر مراد را از دستش گرفت اينطور سوز و گداز راه انداختند.
کارشناس سازمان 23 دي 1385
این آقایی که مطالب بالا را نوشتند مانند رئیس سازمان آموزش و پرورش مازندران مشکل دارند کجای این جهان پهناور با نیروهای کارشناس و رزمنده و جانباز اینگونه برخورد می کنند به خدا این کار خودزنی است و خیانت به کشور و انقلاب راست هم می گویند همین آقایی که امروز اصولگرا شده لطف کنند آمار خانواده شهدا ء و جانبازان و رزمندگانی که در دوره اصلاحات در مسئولیتها بودند را بدست بیاورند و با وضعیت امروز بررسی کنند خودشان به این حقیقت پی خواهند برد که بر خلاف وصیت حضرت امام رحمه الله پیشکسوتان جهاد و شهادت با شعار اصولگرایی خانه نشین شدند و عافیت طلبان فرصت طلب در مسئولیت ها قرار گرفته اند ..... کارشناسی از سازمان آموزش و پرورش
نا شناس 24 دي 1385
آقايي كه خود را اصلاح‌طلب و مديران دوره مدعيان اصلاحات را از خانواده شهدا و خود را خيلي كارشناس ميدانيد ، بفرمائيد در اين هشت سال كجا را اصلاح كرده‌ايد ؟ آيا آمار تهوع‌آور افزايش فساد و فحشا، لباسهاي تنگ و چسبان زنان و دختران، نابودي كارخانجات، فرار دختران، فروش نواميس ما در امارات افزايش اعتياد در قشر دانش‌آموز كه پس از نابودي امور پرورشي سرعت گرفت و ... دسپخت شما نيست. برادرجان مشك آنست كه ببويد نه آنكه عطار بگويد. يك معلم
احمدي 24 دي 1385
عزيز برادري كه ادعا مي‌كنند در كجاي دنيا با نيروهاي مخالف سليقه خود اين برخورد را ميكنند ظاهرا مثل اينكه غير از دنياي معلمي از هيچ جايي ديگر خبر ندارند چرا كه در تمام دمكراسيهاي دنيا احزاب پيروز در انتخابات اين حق را دارند كه مديران اجرائي را خود انتخاب كنند همنگونه كه در دوره آقاي خاتمي پس ار دوم خرداد اين امر اتفاق افتاد و تمام مديران آموزش و پرورش عوض شدند.
نا شناس 26 دي 1385
در هر صورت چه در دوره آقاي خاتمي و چه در دوره آقاي احمدي نژاد يك مشكل مشترك وجود دارد و آن حذف نيروهاي خودي در اثر عدم تحمل يكديگر است. به نظر من نه آنكه حذف مي شود خيلي اصلاح طلب است و نه آنكه مي آيد خيلي اصولگرا. اگر اصولگراي واقعي و اصلاح طلب واقعي بودند هر دو قشر مي بايست مسير را به سمت اسلام ناب طي مي كردند. معيار اصلي و فصل الخطاب همه بايد رهبري باشد يعني رهبري ميزان الاعمال ما است و بس. سوء استفاده و عنادورزي هر دو زشت است و ممنوع. نه آنكه ديروز بر خر مراد سوار بود بايد كمربند را بر حذف رقيب تنگ ببندد و نه سواران امروز بر نعش ديروزي ها تركتازي كنند.
نا شناس 2 بهمن 1385
آن برادری که برخر مراد سوار شده و مدعی اصول گرایی است بفرماید از کدام اصول پیروی می کند و همچنین بفرماید آقایان رئیس سازمان و معاونان ایشان در مجموع به انداز این برادر جانباز در جبهه بودند یا اینکه در زمان جنک در سوراخ موش پنهان بودند و زمان صلح لاله پرپر شدند همانهایی که وقتی از پست معزول شدند بر میز نمازخانه کوبیدند و آن را غزل خانه خواندند و فریاد انتقام سردادند آقایان ذوب در ولایت آموزش و پرورش را عرصه انتقام جویی کردند و افراد را به جرم شباهت به کسان دیگر از آموزش و پرورش حذف نمودند بدانند آموزش پرورش ملک شخصی آنها نیست که آن را اینگونه عرصه تاخت و تاز خود قرار دادند . دلشان به حال بچه های مردم بسوزد که فکر میکنند مسئولین آنها برای پیشرفت برنامه ریزی دارند .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.